تیم منتخب کونگ فو نیمه آزاد جوانان با کسب یک مدال نقره توسط مجتبی محرمی ، و دو برنز محمد رحمتی و امیر حسین خدائی عصر دیروز به زنجان بازگشت . این تیم که با مربیگری اباذر علوی و سرپرستی سعید دادستانی به مسابقات اعزام شده بود با کسب سه مدال و بدون دستیابی به عنوان تیمی عمده مشکل مسابقات را نوع قضاوتهای داوران عنوان نمودند که ریاست محترم هیئت استان قول رسیدگی به آن را دادند . روابط عمومی کمیته توآ استان به تمامی قهرمانان و مربی و سرپرست زحمتکش تیم تبریک عرض می نماید .
کونگ فو توآ استان زنجان...
ما را در سایت کونگ فو توآ استان زنجان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: سه شنبه 13 مهر 1395 ساعت: 1:29